تخفیف!

کتاب آموزش هندپن گام ر مینور جلد اول

قیمت اصلی 290,000 تومان بود.قیمت فعلی 280,000 تومان است.

کتاب آموزش هندپن گام ر مینور

کتاب آموزش هندپن گام رمینور اثر میثم منتظران یکی از کتاب های آموزشی ای است که توسط انتشارات مشاهیر هنر منتشر گردیده است. در نت نگاری این کتاب مانند سازهای ملودیک از 5 خط حامل استفاده شده است. این کتاب شامل تاریخچه ساز، تئوری موسیقی، ساختار ساز هندپن و تمرینات می باشد. کتاب آموزش هندپن گام ر مینور میثم منتظران بر اساس هر الگوی ریتمیک، یک تمرین ارائه نموده است. این الگوها و قطعات از سطح بسیار ساده شروع می شوند و به ترتیب پیشرفته تر می شوند. کتاب مذکور دارای فایل صوتی می باشد که موجب بهبود یادگیری درس ها می شود.

این کتاب شامل  سه بخش از الگو ها می‌باشد که به ترتیب الگوهای بر مبنای ریتم، الگوهای بر مبنای آرپژ و الگوهای بر مبنای آکورد هستن.  و هدف از تنظیم چنین ترتیبی این بوده است که پله های ترقی و رشد و شکوفایی هنرجو به درستی طی شود و در کمال توانمندی و شعور نوازندگی ،خود را برای گام نهادن در مجموعه قطعات فصل آخر کتاب آماده کنند و به حقیقت لذت بخش قطعات دست پیدا کنند .

ساز هندپن یا هنگ درام یک ساز ملودیک-کوبه ای است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این موضوع در ایران بیش از کشورهای دیگر به چشم می خورد. به همین علت فضای خوبی جهت تدوین و تالیف متدهای آموزشی و نیز قطعات برای این ساز مهیا می باشد. در همین راستا کتاب حاضر می تواند در امر آموزش و توسعه نوازندگی این ساز مفید و مثمر ثمر واقع گردد. خریداران این کتاب می توانند با اسکن بارکد کتاب فایل صوتی قطعات را دانلود نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش هندپن گام ر مینور جلد اول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

سبد خرید