خرید دامنه کتابفروشی و انتشارات

خرید دامنه اینترنتی برای انتشارات و کتاب فروشی ها

خرید دامنه کتابفروشی و انتشارات ها یکی از مهمترین قدم های طراحی سایت و فروش کتاب است. زیرا انتخاب نام خوب و متناسب با برند، علاوه بر اینکه شما را بهتر معرفی می کند، در به دست آوردن رتبه خوب در گوگل نیز می تواند موثر است. به عبارت دیگر در سئو سایت شما تاثیر گذار خواهد بود.

از آنجا که دامنه های خوب و اسامی برندها همه از قبل خریداری شده و هم اکنون به قیمت گزافی به فروش می رسد، فروشگاه دامنه سون شما را در این راه یاری می کند. فروشگاه دامنه سون انتخاب دامنه و طراحی سایت کتاب فروشی و انتشارات ها را متناسب با نیاز شما به بهترین نحو انجام می دهد.

بهترین پیشنهاد برای خرید دامنه کتابفروشی و انتشارات ها با پسوند ir. می باشد. زیرا این دامنه ها به علت سیاست های دولت دارای سرعت بیشتر، هزینه تمدید بسیار پایین و نیز قطعی کمتر هستند. اما پسوندهای com. تمدید آنها بر اساس نرخ دلار بوده و در شرایط بلند چالش های دیگری نیز خواهند داشت. به همین علت است بانک های کشور دارای دامنه های اینترنتی با پسوند ir. هستند. مرجع این دامنه ها سازمان ایرنیک است.

این فروشگاه همچنین سابقه طولانی در طراحی تعداد زیادی از سایت های کتاب فروشی ها و انتشارات ها را دارد. برای ارتباط با این فروشگاه شما می توانید با شماره 09127094059 تماس بگیرید. در اینجا تعدادی از دامنه کتابفروشی و انتشارات ها را جهت آشنایی به شما معرفی می کنیم: 


apadanabooks.ir

bestbooks.ir

bookshop7.ir

bookstore7.ir

chapeketab1.ir

computersys.ir

e-books.ir

e-bookstore.ir

ebook7.ir

ebookshoping.ir

hamsazbook.ir

iran-ebooks.ir

iranbestbook.ir

iranbestbooks.ir

iranebooks.ir

ketabekhoub.ir

ketabkhoub.ir

mashahirpub.ir

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید